streda 22. februára 2017

Keď sa do ruky vezme háčik

Myslím si, že väčšina mamičiek na materskej dovolenke potrebuje okrem venovania sa svojím ratolestiam aj nejak kreatívne vyžiť. U mňa to nebolo inak. Naučila som sa háčkovať. V detstve som radšej s chalanmi hrávala vonku futbal ako by som mala doma sedieť a venovať sa ručným prácam. Začiatky boli ťažké.  Fungovalo to na báze pokus omyl a bohužiaľ bolo viac tých omylov :) Neskôr som sa však do toho dostala a niektoré výsledky boli celkom pekné. 
Mám rada výzvy, jednou takou bol pre mňa tento koník, ktorého som háčkovala mojej "tretej dcére"


Slávka zbožňuje kone. Mala narodeniny, tak som vzala do ruky háčik a už to šlo. Uháčkovať jednotlivé časti bolo jednoduché, ale zošívanie bola pre mňa španielska dedina, ale aj to som sa už naučila.


Koník je háčkovaný z priadze Camilla, na hrivu a chvostík som vypárala jeden z omylov,  preto je to taký kučeravý. Koník je vysoký zhruba 20 cm. Vyplnený je pes guličkami, takže je super mäkučký. 

Myslím, že účel splnil. Radosti bolo až až. 
V nasledujúcom článku budem písať o drevených táckach :) 
Pekný deň.

1 komentár: