štvrtok 23. februára 2017

drevené tácky

Blížil sa čas Vianoc. Samozrejme aj u nás funguje predvianočný zhon, ktorý všetci veľmi dobre poznáme. Musíme poriadne upratať, vyumývať okná, urobiť obrovitánsky nákup. Čo keby sme náhodou hladovali keď sa obchody zatvoria na dva dni, ale to je o inom:) Dom rozvoniava koláčikmi a v tom zhone si spomeniem, že vlastne nemám žiadnu tácku na ktorú by som tie úžasné koláčiky poukladala.
Začala som si popod nos hundrať o táckach a Jankovi viac nechýbalo. Hneď som videla v jeho očiach to šťastie, že sa môže opäť do niečoho pustiť. Po dlhých hodinách zavretých v kôlničke priniesol asi desať rôznych tácok. No, čo poviete, nič nie je lepšie ako spokojná žena :)Výhodou bolo, že sme ich hneď mohli darovať. 



Tácky sú vyrobené z čerešňového dreva, napustené včelím voskom. Každá z nich je jedinečná, má svoju kresbu a rozmer. Pre mňa, to bol najkrajší darček.

Páčia sa aj vám? 



                                                                                                                                       

4 komentáre:

  1. Jednu už mám doma, ovocie na nej vyzerá fantasticky. Ďakujem. Róbert.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podobnú tácku používam na party, naukladám na ňu všelijaké dobroty a vyzerá to veľmi dobre

    OdpovedaťOdstrániť