pondelok 7. augusta 2017

Modrá lavica

Každý rok, keď mám narodeniny, tak ma Janko prekvapí nejakým originálnym a nečakaným darčekom. Nechýbal ani teraz.

Už pár rokov básnim o starej lavici akú mala kedysi moja babka. Janko dokáže naozaj čokoľvek a on mi ju aj vyrobil. Neuveriteľné na tom je, že to dokázal udržať v tajnosti a to do tej chvíle, kým ju mal natierať. Prezradil mi to a samozrejme nechýbala ani slzička šťastia. Áno, áno som romantická duša.





                                                                                                                                                                                         





V nasledujúci deň sme skúšali rôzne odtiene farieb. Najskôr sme ju natreli hnedou akrylovou farbou,potom modrou. Keď to uschlo, tak sme ju celú vybrúsili oceľovou vlnou. Výsledok mal vyzerať staro, opotrebovane. Miesta, ktoré sa najviac používajú, teda operadlo, sedadlo a opierky sme vybrúsili viac.


Aby to vyzeralo úplne dokonale, tak sme si privolali posilu, ktorá to so štetcami dokáže oveľa lepšie ako my dvaja. Filip nám vykúzlil tento krásny kvetinový východoslovenský ornament. Keďže bude lavica celoročne von, tak sme ju pretreli bezfarebným matným olejom.






 Myslím si, že výsledok stojí za to. Neviem sa na ňu prestať dívať.
 Dúfam, že sa bude páčiť aj vám
 Prajeme krásny deň

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára