štvrtok 27. apríla 2017

na cesty..

Včera som len tak medzi rečou svokre spomenula, že by som potrebovala nejaký kufrík na vlny. To čo mám sa už rozpadáva a všade nachádzam popadané vlny :) Najlepší by bol taký kufrík aby som s ním mohla aj cestovať. 

Ráno som vstala a svokra k nám už cupitkala s takýmto nádherným kúskom. O tretej ráno menila lem na kufríku, lebo tá látka ktorá tam bola predtým sa jej nehodila tak to párala a opäť ručne prišívala. Áno svokra je neskutočná.


Kufrík je veľmi praktický a nie len na vlny. V prípade ak sa vnútro vyplní impregnovanou látkou môže slúžiť aj ako dámska taštička na kozmetiku.
Vo vnútri mám vrecúško so zipsom, aby mi odtiaľ nevypadali gombíky a drobný materiál.    
Verím, že týmto kufríkom by ste potešili každú dámu :)   
Páči sa aj vám? Napíšte nám.
                                                                                                                                                                             

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára